După mai multe prototipuri şi câteva încercări de comerţ cu anvelope nonpneumatice, Michelin face pasul următor în jocul numit Tweel (tire/wheel – anvelopă/roată) şi deschide o unitate de producţie de sine stătătoare, unde vor lucra 100 de oameni pentru a construi cauciucul viitorului.
Uzina se află în statul american South Carolina, iar Michelin a alocat nu mai puţin de 50 de milioane de dolari americani pentru a porni lucrul în ritm susţinut.
Primul vehicul care va fi echipat din start cu anvelopa nonpneumatică Michelin este tractoraşul pentru tuns iarba John Deere ZTrack 900.
Nimeni nu vrea să facă pană de roată. Nici măcar oamenii care tund iarba
Potrivit vicepreşedintelui departamentului de Tweel de la Michelin, Ralph Dimenna, acest tip de anvelopă este potrivit pentru medii unde nu există asfalt, vitezele de rulare sunt relativ scăzute, iar problemele cauzate de pene pot fi serioase.
De altfel, Dimenna a spus că până acum au testat deja roata fără aer pe foarte multe vehicule – de la scaune pentru invalizi şi până la maşini făcute pentru a rula pe Lună. Totodată, Michelin a comercializat până acum Tweeluri pentru încărcătoare frontale de mici dimensiuni, dar că s-a ajuns la limita de eficienţă pentru utilajele gândite pentru a produce prototipuri – de unde şi nevoia pentru o fabrică regândită.